• Z życia szkoły_11.jpg
  • Z życia szkoły_12.jpg
  • Z życia szkoły_13.jpg
  • Z życia szkoły_14.jpg
  • Z życia szkoły_15.jpg
  • Z życia szkoły_16.jpg
  • Z życia szkoły_17.jpg
  • Z życia szkoły_18.jpg
  • Z życia szkoły_19.jpg
  • Z życia szkoły_20.jpg
  • Z życia szkoły_21.jpg
  • Z życia szkoły_22.jpg
  • Z życia szkoły_23.jpg
  • Z życia szkoły_24.jpg
  • Z życia szkoły_25.jpg
  • Z życia szkoły_26.jpg
  • Z życia szkoły_27.jpg

DRABINA METAPOZNANIA

E. Łomnicka

  

Cel: Uczeń rozpoznaje swoje i innych emocje, myśli o konsekwencjach, potrafi przetwarzać informacje. Jest to strategia przydatna w ewaluacji zajęć. Ważna w uświadamianiu uczniom procesu edukacji i odpowiedzialności za niego.

Procedura:

Uczeń odpowiada na pytania:

  1. Czego się nauczyłam/ -em?
  2. Jak się nauczyłam/ -em?
  3. Po co się nauczyłam/ -em?
  4. W jakiej sytuacji mogę to wykorzystać?

 

4k drabina

 

Opis rutyn został opracowany na podstawie materiałów dostępnych na stronie internetowej

https://mysleniekrytyczne.edu.pl

Zdjęcia przedstawiają prace uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Elblągu.