• Z życia szkoły_11.jpg
  • Z życia szkoły_12.jpg
  • Z życia szkoły_13.jpg
  • Z życia szkoły_14.jpg
  • Z życia szkoły_15.jpg
  • Z życia szkoły_16.jpg
  • Z życia szkoły_17.jpg
  • Z życia szkoły_18.jpg
  • Z życia szkoły_19.jpg
  • Z życia szkoły_20.jpg
  • Z życia szkoły_21.jpg
  • Z życia szkoły_22.jpg
  • Z życia szkoły_23.jpg
  • Z życia szkoły_24.jpg
  • Z życia szkoły_25.jpg
  • Z życia szkoły_26.jpg
  • Z życia szkoły_27.jpg

WIDZĘ - MYŚLĘ - ZASTANAWIAM SIĘ

E. Łomnicka

 

 Widzę

Myślę

Zastanawiam się

     

 

Cel: Zachęcenie do uważnych obserwacji.

Procedura:

Patrząc na przedmiot, obraz lub treść  napisz:

  • co widzisz? (wielozmysłowo - dotykasz, czujesz, słyszysz) (kluczowesą fakty, nazwane po imieniu, bez jakiejkolwiek interpretacji)
  • co o tym myślisz? (podziel się swoją opinią, oceną) (to czas nainterpretację)
  • co cię zastanawia w tym temacie? (etap pozwala wyjść poza interpretację)

 

4k widze

 

4k widze2

 

4k widze3

 

4k widze4

 

Opis rutyn został opracowany na podstawie materiałów dostępnych na stronie internetowej

https://mysleniekrytyczne.edu.pl

Zdjęcia przedstawiają prace uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Elblągu.